Pääsääntö tällä foorumilla on, että minä määrään.

Tätä ei sovi kyseenalaistaa millään tasolla. Olen ystävällinen, mutta tiukka moderaattori. Tämä palsta on perustettu omasta kiinnostuksestani aiheeseen ja halusta jakaa teemaa muitten samanmielisten kanssa. Palstalle ovat tervetulleita hallitsevat ja hallittavat, miehet ja naiset, kunhan osaavat käyttäytyä. Minua kohtaan erityisen hyvin, muita kohtaan tulee noudattaa peruskohteliasta käytöstä.

Kuvien suhteen on selkeä rajoitus: ei yhtäkään kuvaa naisesta millään lailla alistetussa asemassa. En voi sietää niitä. Tai liian "miehille suunnattua", ne ovat niin nähtyjä.

Miesten kuvat enemmän kuin sallittuja. ;) Ihan niin alistuneena kuin tuntuu. Kuvaajasta tai kuvattavasta...
Muuten: melkoisen vapaasti, yksityisyyden suoja muistaen.

Tällä palstalla (toisin kuin Facebook -sivullani) annan varoituksen ennen ulospotkaisua. Olen sillä tavalla joustava. :D

Tällä palstalla voimme keskustella englanniksi ja suomeksi.

- Rouva D

Yleisesti ottaen oletan, että ihmiset osaavat käyttää internetin tarjoamia käännösapuja, mutta tällä kertaa vielä erikseen englanniksi:

The main rule on this forum is that I rule.

This should not be questioned on any level. I am a friendly but strict moderator. This column has been established out of my own interest in the topic and the desire to share the theme with other like-minded people. Rulers and ruled, men and women, are welcome on the forum, as long as they know how to behave. Treats me particularly well, basic polite behavior should be observed towards others.

There is a clear limitation regarding the images: not a single image of a woman in a submissive position in any way. I can't stand them. Or too "male-gaze". They are SO lame.
Otherwise: quite freely, keeping in mind the protection of privacy.

On this forum (unlike on my Facebook page) I give a warning before kicking out. I'm flexible that way. :D

On this forum we can chat in English and Finnish.

- Mrs D