Rouva D keskustelufoorumi Mrs D forum

The Forum of the Diary of Mrs D - Rouva D:n päiväkirjan keskustelufoorumi

User info

Welcome, Guest! Please login or register.

Omia kokemuksia? Own experiences?

Posts 1 to 4 of 4

1

Olisi hauska kuulla täällä kurkkimassa käyvien omia kokemuksia kiinnipidosta, vankeudesta tai muusta rajoittamisesta.
(Myös siveysvyöt lasketaan rajoittamiseksi..  ^^  )

*

It would be fun to hear the people who come here to take a peek about their own experiences of detention, imprisonment or other restrictions.
(Chastity belts are also counted as restrictions..  ^^  )

0

2

Ei ole omaa kokemusta, vielä. Haluaisin kyllä.

0

3

Omat kokemukset rajoittuvat pitkälti yksikseen harjoitteluun. Kumppanit eivät ole ajatukselle lämmenneet ja olen liian ujo, että pyörisin missään piireissä. Toisaalta tarvitsen myös tunneyhteyden mahdollisen kumppaniin. En usko, että saisin kausaalista kokeilusta yhtään mitään. 😟

Itsekseen on kyllä tullu kokeiltua bondagea niin turvallisesti kuin pystyy. Haluaisin huomattavasti tiukempaa ja tukalampaa, mutta no can do. Erityisesti sleepsack olisi kiva päästä kokeilemaan. Tuollaista kun menee ehdottelemaan, niin suurin osa ihmisistä mahtaa juosta karkuun. 😂

Siveysvöitä on myös tullut kokeiltua. Ennätys 35pv. Sen jälkeen itsekuri petti.

0

4

Nahkiss wrote:

Ei ole omaa kokemusta, vielä. Haluaisin kyllä.

Millaista kokemusta sitten etsit?

jjkk wrote:

Omat kokemukset rajoittuvat pitkälti yksikseen harjoitteluun. Kumppanit eivät ole ajatukselle lämmenneet...

Pisteet rohkeudesta kuitenkin siinä mielessä, että olet uskaltanut tuoda mieltymyksesi ja toiveesi esille, vaikkakaan lopputulos ei sitten ole ollutkaan toivotunkaltainen.

Fiilaan sinua tunneyhteyden suhteen! Minulle on hyvin tärkeää, että välitän kiinnittämästäni ihmisestä. Tuntemattoman hallinta tai rajoittaminen ei tuo samanlaisia värinöitä itselle. Joskus ollut jotain satunnaisia "koe-eläimiä", mutta ne tilanteet ovat olleet minun puoleltani joko teknistä harjoittelua tai muunlaisen hyödykkeen saamista.

Sleepsackit ovat niin hienoja! En ole itse investoinut moiseen, mutta haluaisin kyllä päästä testaamaan, millaisen paketin sellaisella saisikaan aikaan...

0